onsdag 19. februar 2014

OL luer og OL strikking

Mine OL luer, prøver å få med meg sendingene på kveldstid og da er det greit med 
håndarbeid som er tv vennlig 😄 disse luene er greie slik men litt kjedelig er det jo.

Heklet med fastmasker på krok nr 3,5, synes den ble litt for "fast i fisken"
Denne er heklet med fastmasker med rødt og halvstaver med lyseblått på krok 4,5 😀
Modellen er min tantegutt og luen skal min svigersønn få.
Så er jeg igang med selbuvotter med en vri med rullekant og stripe i turkis.
Strikket i Finull og pinnernr 2,5

Fortsatt fin OL uke 😛

1 kommentar:

  1. Hekling er ikke min sterke side, så jeg er alltid imponert når jeg ser ferdige produkter....
    Men Selbuvotter har jeg faktisk strikket, da ikke med din morsomme vri istedenfor vrangbord.... Smart.

    SvarSlett