søndag 16. februar 2014

London og OL luer

Har vært 4 dager i London med 3 av mine jenter, synd at Brita og Mia ikke kunne være med men hadde en kjempefin tur sammen med Lisa, Synne og Nora.
Det var shopping, konsert, opplevelser og god mat ❤️Tusen takk jenter for en utrolig tur.

Noen bilder fra turen, garnbutikken Loop i Islington var en herlig opplevelse, og de som synes garn er dyrt her hjemme, sjekk prisene i GB. Da snakker jeg om alpakka, håndfarget og kashmire. En del hesper ble med hjem og jeg gleder meg til finne det rette å bruke de på. 
Når mor ble sliten av shopping fannt jeg meg en kafe og kosa meg med strikkingen 😄
Så har jeg heklet OL luen, i hverdags fra DSA
Så så jeg strikkelua som Hjelmeset brukte og synes den varveldig fin. Da ble det en heklevariant av den  også.... 

2 kommentarer:

  1. Høres flott ut med Londontur med shopping, strikking og hekling! To fine luer - jeg må kjøpe garn i morgen :)

    SvarSlett
  2. Herlig i London:))) Kos med turer med jentene sine.:))Var ei uke hos datteren min i fjor:) nå skal yngstedatteren dra på besøk igjen.
    Spennende med mye flotte butikker og god mat..Ha en fin søndag!

    SvarSlett