søndag 15. april 2012

Kurshelg

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra kurs for barneinstruktører i Surnadal,
et kjempeopplegg i regi av fylkeshusflidslagene i Nord og Sør Trøndelag, og Møre og Romsdal.

Lørdag var jeg på kurs til Annie Eikenes som nettopp har gitt ut boka "Barn + Symaskin = gøy"
Et fyrverkeri av ei dame som visste hva hun holdt på med , supert kurs :-)
Noen av figurene sydd fra boka
Ble mange fine (rare) figurer.
Ivrige kursdeltagere, min reisekompis Elin fremst i dyp konsentrasjon.
Toalettvesker fra den samme boka, supert å sy for barn :-)

Titt tei her er jeg :-)

Et 6 timers kurs i billedvev ble det også, med Anne-Kirsti Espenes,
designer og billedveverske.

Har fått kreativt påfyll og håper å kunne bruke det rettet mot barn og unge.

Ha ei fin uke alle sammen :-)


4 kommentarer:

  1. Kul att få lära sig nya saker o få inspiration .Jag var på medborgarinstitutets utställning idag o där fanns många fina saker ,jag fotograferade förstås men bilder kommer en annan dag ,kram o trevlig vecka ,Nette

    SvarSlett
  2. Herlige figurer og nydelige toalettmapper! Flott å inspirere barn til å sy forskjellige ting. Jeg har hittil "lurt" de to yngste sønnene mine, en venn av dem, en niese og en nevø til å sy. Alle koste seg og var tydelig stolte!
    Kan tenke meg at du har kost deg på kurset! :)
    Ha en fin uke du også! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Du verden så mye fint, den boka må jeg få tak i. Kanskje jeg kan bruke den i jobbsammenheng.

    Ha ei fin uke:)

    SvarSlett
  4. Dette såg ut til å være koselige kurs.

    Astrid

    SvarSlett