onsdag 11. april 2012

Påska 2012

Ei herlig påske 2012 er over og nu håper vi våren kommer til Trøndelag
Jippi, i år fikk jeg også påskeegg :-)
Tusen takk Alma, Yngvild og kjære Storesøster Elisabeth for fine gaver.

Her tilbragte vi påska, i nydelige omgivelse på Runeåberg i Verternorrland i Sverige.
Her er min kjære mormors hjemplass og et sted vi bruker så ofte vi kan.
Bildene er tatt tidlig morgen, (06.30) da soloppgangen var helt fanntastisk

Vi var der sammen med mamma og pappa, og masse herlige svensker :-)



4 kommentarer:

  1. Å so heldig du e som får påske egg. Kor lik Elisabeth e mamma sin"........

    SvarSlett
  2. Ser ut som dere har hatt ei flott påske, med snø, sol, familie og gode venner:) Helt perfekt, sier bare jeg!!

    SvarSlett
  3. Kjempefine påskebilder. Kjekt å treffes, tusen takk for påskegaven:))
    Klem fra søstra

    SvarSlett
  4. Så koselig med påskeegg :) Nydelige bilder av en flott vinter. Jeg må innrømme at jeg er glad snøen og vinteren er over her på Østlandet, og jeg håper dere også snart får varmere vær :)

    SvarSlett