torsdag 30. januar 2014

Puno kosejakke

 I dag har jeg fridag og sitter og ser morgen tv, fyrer i ovnen og strikker på kosejakken 😄
                                  
  Jeg strikker i det herlige garnet Puno fra Rauma. Strikker striper i flere farger, her strikkes det bare etter innfallsmetoden hva det gjelder antall riller og farge.
 Dette går fort unna på pinner nr 7, så håper den blir ferdig til vi skal til London andre uka i februar. 

I kveld blir det strikkekafe på Husfliden Levanger, alltid koselig med mange strikkedamer, god kaffe og felles interesse for strikkinga. 

Jeg skal ta med et tubeskjerf jeg har heklet i tynn alpakka og få det helt ferdig.

                                  
            Det mangler litt trådfesting og sy det sammen til tube 😃 deilig hals i nydelig garn.
            Tror dette blir en fargeklatt utover våren.

                                  Han fin torsdag slle sammen 
                                           -sissel-





2 kommentarer:

  1. Nydelige farger du har brukt. Spent på å se resultatet

    AStrid

    SvarSlett
  2. Sitt nå å strikker på en genser uten oppskrift i Puno.
    Håper den blir"brukanes" da garnet koster litt-Men så mykt... Ser du har min farge i din jakke. Ha en flott helg :-)

    SvarSlett