fredag 18. oktober 2013

Vestlandstreff

Forrige helg var jeg og min gode venninde Heidi på Vestlandstreff i Molde.
Det ble arrangert av Molde quiltelag på hotel Alexandra, og det må jeg si de gjorde
helt supert, topp opplegg fra vi kom på fredag til vi dro søndag ettermiddag.
Ettersom min søster bor i Molde bodde vi hos henne, men det ble ikke mange timene vi var der.
Her er Heidi og jeg startklar.  Elisabeth og Heidi utenfor hotellet.jeg feira min bursdag der og fikk bursdagsgave av min kjære søster, nydelige stoffer 😀
I storgata hang det bannere med logoen av MQL. På tur dit stoppet vi i Orkanger og spiste middag før vi kjørte til Molde som hadde strålende vær.

Jeg gikk på kurs hos Patricia Eden, hvor vi lærte å systitcery på maskin.
Superkoselig kurs med trivelige folk og kurslærer
Dette skal bli en juleløper, vi lærte å bruke mange av sømmene på maskinen 😃
Det var mye jobb med denne, på endene applikerte  jeg hjerter ❤

Tusen takk til MQL for ei fantastisk helg, Elisabeth for overnatting og bespisning og Heidi for supert reisefølge 👍

Sissel

4 kommentarer:

  1. Veldig koselig å treffe deg, og takk for at dere tok turen til Molde! Vi er glade for å høre at folk er fornøydde! Elisabeth og resten av komitéen gjorde en fantastisk innsats. Og så fin duken din blir! Med meg ble det bare prøvelapper og utforsking av symaskina, men det var et bra og trivelig kurs;)

    SvarSlett
  2. Takk for trivelig besøk, selv om vi nesten ikke så hverandre. Kjekt at dere er fornøyde med opplegget. Vi er fornøyde vi også. Løperen din er bare lekker. Ha en fin søndag.
    Klem fra storesøster

    SvarSlett
  3. Kjekt å gå på kurs. Veldig fin løper du holder på med:-) Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  4. Ble det knekkebrød med brunost?? Hørte at dere begynte på betalinga også.
    Kjekt å høre at dere trivdes.
    Løperen din blir kjempefin

    Klem fa øya
    Astrid

    SvarSlett