søndag 3. mars 2013

Ut på tur

Denne helga var vi med ett vennepar til Ljungaverk straks utom Sundsvall.

Vi dro etter jobb på torsdag så fredag skulle vi gjøre byen, men etter to butikker i sentrum var vi ferdige,
da hadde vi poser med garn og stoffer så vi var veldig fornøyde.
Det ble både lappestoffer til halv pris, fine skråband og luestoff  på "Flittige hender"
Neste butikk var "Chinas garn" der fannt jeg et nydelig håndfarget garn i grønnt, ettersom jeg har en kusine i Umeå som både spinner og farger garn, fikk jeg litt dårlig samvittighet og sa dette til damen, hu spurte hvem det var og jeg sa Limmo design, ja henne visste hun om :-) da ble jeg litt stolt der jeg stod....
Og ja, garnet ble med hjem.
Små Jârbogarn i bomull skal bli til små heklede ugler.
Her er fangsten, veldig fornøyd :-)

 Og heldige meg fikk overta alle Anna May`s knapper som både hennes mor og hun selv har samlet over mange år.
 Her var det mange godbiter skal jeg si dere :-)

Og strikking ble det også på turen så nå er det bare en arm igjen før min marius blir ferdig.

Og ei fantastisk helg med gode venner, god mat og god drikke er over, Tusen takk Brit og Jan Egil for en fantastisk helg og AnnaMay og Lasse for supert opphold.

Slikt gjør livet rikere

5 kommentarer:

  1. Nydelig garn du har kjøpt. Likte godt det grønne.
    En skikkelig knappeskatt som du har fått. Kjekt å ha.

    Astrid

    SvarSlett
  2. Så koselig med sånne sosiale turer som inkluderer shopping på hobbyfronten! Heldig du som fikk så mange fine knapper :)

    SvarSlett
  3. Lekkert garn! Og for en skatt du har fått med de knappene!!

    SvarSlett
  4. Blir spennende å se uglene dine! Så heldig du er, som fikk så mange fine knapper! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett