mandag 19. november 2012

Kosekaniner og arvegods

I dag ble disse kosekaninene ferdig og flyttet oppi 
denne flotte bakebollen.
 Denne fikk jeg av mamma, den er etter vår kjære mormor som gikk bort i august.
Er så glad for å ha ett slikt minne etter henne og takknemlig for at
mamma ga den til meg <3 p="p">
 Denne har sikkert før vært fyll med både bakst og annen matlaging.
Jeg fikk også denne vekta etter mormor, den kan veie opp til 10 kg!!!!
Nydelig arvestykke som skal få hedersplass  når kjøkkenet pusses opp neste år.


Ha ei fin uke alle sammen :-)

2 kommentarer:

  1. Så søte kaniner. Jeg husker mormor bakte brød i den bakebollen, og jeg fikk lage mine egne småbrød. Stor stas det. Husker også at mormor brukte den vekta og jeg husker jeg syns den var så vanskelig å forstå. Verdifullt med slike minner :))

    Klem fra søstera

    SvarSlett
  2. Takk for trivelig kommentar inne til meg. :-)
    Så fine kaniner!
    Morsomt med gamle ting, og spesielt når de er arvet. Vekten var helt fantastisk!!!

    Ha en super dag!
    Nina

    SvarSlett