mandag 6. juni 2011

Da ble det en taolett mappe av meshworken min,
en søt sak med innvendige lommer med rosa blonder.
På pinnene nå er det votter med rysjekant i rosa, ¨
disse skal toves etterpå og hekles blomster til detaljer.
Starten på denne helga startet med sykkeltur til Lisa,
der det ble severt jordbær med fløte, nydelig.
Så gikk turen til familiestedet Runeåberg i Sverige, hvor min mammas kjære
onkel og tante bor, utrolige Pelle 77år og sprek som en fole.
Der senkes skuldrene og roen senker seg og man gjør akkurat som man vil ,
denne helga var det fisking, grilling, leirdueskyting og
masse kos med hyggelige mennesker som betyr mye for meg.

Gleder meg allerede til vi skal dit igjen senere i sommer.


Ha en fantastisk uke

4 kommentarer:

  1. Toalettmappa ble kjempefin. Denne fletteteknikken ser spennende ut. Dette har jeg også lyst til å lære.
    Så koselig tur dere har hatt til Sverige da.

    Ha en fortsatt fin uke.

    Astrid

    SvarSlett
  2. Nydelig toalettveske... :O) Flotte bilder!

    SvarSlett
  3. Så fin den ble :O)
    Herlig på tur til et sånt flott sted :O)
    --Ha ei fin vekka Sissel ----

    SvarSlett
  4. Så fin toalettmappa ble. Ikke kommet lengre etter kurset enda jeg. Skal finne frem symaskina i helga.
    Ååh, jeg gleder meg til sommerferien.
    Ha ei fin pinsehelg.

    Klem

    SvarSlett