lørdag 28. mai 2011

Meshwork

I dag rett etter jobb starta kurset som går i hele helga.
Det er Levanger lapp og quilt som arrangerer kurs i Meshwork,
lærer er Mia , med Mia`s Quiltebod fra Surhammar i Sverige
Meshwork er å lage remser som senere flettes og kan brukes til midtstykke
i duker, vesker etc...
Å det var så arti at timene forsvant som dugg for solen :-)
I dag var det kuber vi laget og i morgen blir det stjerner.
Gleder meg vanvittig til 10 timer med kurs i mårra :-)
Så dette var en fantastisk start på det jeg tror blir ei trivelig helg,
ikke nok med det, men på jobb i dag fikk jeg av ei søt, trivelig dame
E-bay gave...... helt utrolilg søte romantiske stoffer
som jeg gleder meg til å sy sommerduk av.

Tusen tusen takk snille du.

Ha ei fantastisk helg alle sammen




7 kommentarer:

  1. Så lekkert og fin effekt det ble!!! Kos deg på kurs idag også!!!

    SvarSlett
  2. Kjempefint blir det, og det ser veldig kjekt ut å lære det. Kos dere masse i dag også, håper jeg får sjansen til å bli med på et kjekt kurs ved en senere anledning. Synd at det ikke passet for jeg kunne godt tenke meg å prøve denne teknikken.

    SvarSlett
  3. Artig teknikk.
    Heilt sikkert eit spennande kurs.
    Flott stoffgåve.

    Kos deg på kurs i dag og, gleda meg til å sjå stjernene dine :-)

    SvarSlett
  4. Kos deg på kurs, dette er kjempespennende :-)
    Har gått kurs selv i mechwork og brukt flere slike panele i quiltene mine.
    Lykke til.

    SvarSlett
  5. Dette ble kjempefint. Spent på å se resten.
    Kos dere videre på kurs.

    Astrid

    SvarSlett
  6. Tack för en supertrevlig helg! Det är alltid lika skoj att komma till "nabolandet"... få se om ni blir ett gäng som komme röver hit en vecka eller helg framöver, det skulle vara jättekul!

    Det ska bli spännande att se vad du åstadkommer med allt det fina du producerade i helgen.

    Ha det gott!

    Kram

    SvarSlett
  7. Saa flink du e mamma :) regne m at derre va litt av en jobb!!! arti :)

    glede mæ t aa sjaa duken! kjæmpefine stoffa! :) heldig e du ;)

    klem!

    SvarSlett