tirsdag 28. september 2010

Jeg nyter høsten :-)

Lenge siden siste innlegg, men bloggen er ikke glemt av den grunn.
Skal bli mormor snart, og jeg gleder meg stort til å få møte "lille spire"
Har strikke en del til baby men det vil komme senere ;-)

Har sydd noen små myntpunger/kortholdere,
kjempeenkelt mønster så det blir fort mange av disse :-)

Så et morsomt arbeide, ble spurt av TMM (trøndersk multimedia) om jeg kunne kreere
en kråkeunge som skal være med i en barne tv på NRK neste høst..
Kjempemoro ;-)
Den er nå på innspilling, men etter dette bildet fikk den nye øyne,
som er større og med sort prisme...
Gleder meg til å se opptak av denne.

Ellers strikker jeg en del, har blitt mange tova sitteunderlag,
denne skal forestille Hello Kitty..
Her i trøndelag er det flott høstvær om dagen,
så når barnehagedagen er over er det masse tid for å nyte resten av dagen.
Ønsker alle ei riktig fin uke.

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Så er du med på "gaver på vandring" Koselig. Send meg din adresse så får du en gave fra meg.
    Klem
    mariabru@online.no

    SvarSlett
  2. Hei
    Takk for kommentaren på bloggen min. Du kan jo bli med Elisabeth nedover igjen. Disse myntpungene var smarte. Kråkeungen såg helt herlig ut. Sitte underlaget var fint også.
    Ha en fortsatt fin dag.
    Astrid

    SvarSlett
  3. Vilka söta små börsar!

    Kan du maila mig på info@limmo-design.se ? Vill veta hur många härvor sockgarn du ville ha och i vilka färger!

    SvarSlett
  4. Knallfin kråkeunge. Gleder meg til helga.
    Klem

    SvarSlett