onsdag 14. april 2010

Tusen takk til Hanne
og til Grethe for denne Awarden,


veldig koselig ar noen liker det jeg holder på med :-)



Med den følger en forventning om:
* Kopiere awarden til tin blogg
* Linke til den man har fått den av
* Fortelle 7interessante ting om deg selv
* Sende den videre til 7andre bloggere


7 interessante ting om meg selv:
1: Er utrolig glad i familien min


2: Forguder mine to prinser og to prinsesser


3:Mitt forbilde er min storesøster


4:Avhengig av å ha strikking liggende


5:Min største lidenskap er Quilting


6:Glad i loppis og antikkutsalg


7:Er englemamma






Ønsker å gi denne videre til:






Dette er flotte og trivelige blogger som jeg anbefaler å besøke :-)




Ha en fin kveld alle sammen

4 kommentarer:

  1. Sisselmora ,det va nu såå trivelig
    ,men synes disse Awardene er vanskelige----
    Å plukke ut 7 stk når det er på tusenvis flinke folk ---- Vanskelig -----

    SvarSlett
  2. Tusen takk for at du tenkte på meg! :o)

    SvarSlett
  3. Takk og takk! Hmmmm, jeg skal komme på noe lure ting til i morgen ja! Tittei så lenge, mye fint å se både her og i "butikken" din.

    SvarSlett
  4. Tusen takk. Som ny blogger syns jeg award er litt vanskelig, kommer tilbake til saken når jeg er blitt litt flinkere. :D

    SvarSlett