lørdag 4. april 2009

Morskjærlighet

Morskjærlighet, for et fint navn på dette koslige mønsteret av AnnAka, med mine 5 jenter er det mye av det i mitt hus. Det er jo ingen som betyr mere en barna våre. Kjenner i hjertet hvor glad jeg er i de. Mia har dratt til Røyken med kjæresten, kjører bil herfra og det er 65 mil. Blir ikke rolig før jeg vet at de er tryggt framme. Lisa skal til Storlien med sambo og barn og Brita skal til Høylandet med sambo og barn. Håper å treffe dem sener i påska, det er så godt å samles på hytta og gjøre ting sammen :-)
Føler meg litt som uglemor her som slipper litt tak etter hvert som barna bli flyvedyktig....

Nytt mønster på herrevott, med selburoser og elg. Kjempemorsom å strikke...

Har strikket med Juvel, superwash.



3 kommentarer:

  1. Kor nydeli..... Vottan va fin. Du e modus for produksjon skjønne æ. Go hælg te dåkk aill

    SvarSlett
  2. Hei ! Igjen en fin ansamling av flotte ting !
    Du e nu bærre flink da vettu :o))))
    God påse t dæ å dine å kos dokk !

    SvarSlett
  3. Vilken supergullig löpare med ugglor på

    SvarSlett